عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : یک شنبه 7 آبان 1396
بازدید : 1254
نویسنده : مجتبی صادقی

خلاصه کامل کتاب بازارشناسی و مسائل بازاریابی

تالیف فیلیپ کاتلر و ترجمه بهمن فروزنده

به تعداد 111 صفحه pdf

عنایت فرمایید این فایل فقط شامل فصل های 1-2-3-4-6-7-10-11-12-16-19-21-22-23- می باشد.

 

سرفصل های :

1- ارزیابی نقش حساس بازاریابی در عملکرد سازمان

2- تامین رضایت مشتری از طریق کیفیت ، خدمات و فایده

3- غلبه بر بازارها با استفاده ازبرنامه ریزی استراتژیک بازارگرا

.

.

.

22- مدیریت کارکنان فروش

23- مدیریت بازاریابی مستقیم و بازاریابی آنلاین

 

خلاصه کامل کتاب بازارشناسی و مسائل بازاریابی





:: برچسب‌ها: خلاصه کامل کتاب بازارشناسی و مسائل بازاریابی ,

مطالب مرتبط با این پست :

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








مجموعه سایت های شهاب - دانلود فایل های دانشگاهی همچنین جهت استفاده و بهره برداری دانشجویان سراسر کشور به آدرس های زیر مراجعه نمایید. http://university20.4kia.ir http://unifiles.4kia.ir http://academicfiles.ir http://univerfiles.mihanblog.com http://shahabcollege.persianblog.ir http://collegefiles.mihanblog.com http://mojtabasadeqi.ir

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان فایل سرای دانشجوئی و آدرس https://academicfiles.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وبلاگ:
 

بازدید امروز : 7176
بازدید دیروز : 9490
بازدید هفته : 33431
بازدید ماه : 71396
بازدید کل : 2234890
تعداد مطالب : 2001
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1

RSS

Powered By
loxblog.Com